sobota, 2 czerwca 2012

Eminem - Invasion part.3 tłumaczenie

Yeah

A Yo Em

Co nazywamy tym gównem właśnie tutaj

Inwazja

Część trzecia

Rozdział finałowy skurwiele

Armageddon, zacznijmy


Mam zagadkę co jest małe i mówi dużo

z karłowatymi rękami i kremowo białą wpadającą pomiędzy nie

To zrobi cokolwiek by oczyścić moje imię

Jeżeli to znaczy ze trzeba przejść całe morze śródziemnomorskie

to nie jest Albanin, Armeńczyk , Irakijczyk, Tasmiamanin nie

to jest Dave Raymon i oh, ho bardzo przepraszam, Yo przepraszam Wo

Ale to było tak dawno temu kiedy byłem tylko Joe Shmoe

Rapując w Joe Blows Basement przepraszałem za to Befo, więc

Albo zaakceptuj to albo nie i rusz się dalej

Jeśli to pokaże to Dorosne i dostane w kość

staraj się chodzić wkoło obwochując inne pośladki

albo powinienem powiedzieć Dupy

Co było by bardziej Poprawne politycznie by używać tego na szeroką skale



Wstrzymaj się

Nowy York City człowieku

To jest dziecko Lloyd Banks

I jeżeli słyszałeś to co ja słyszałem właśnie teraz

to wiesz ze to nie jest normalne pierdolenie

to jest coś specjalnego i my zwrócimy to spowrotem

Green Daawaj



Odliczanie do Armageddonu

zaczynamy


Mam zagadkę co jest małe i mówi dużo

z karłowatymi rękami i kremowo białą wpadającą pomiędzy nie

To zrobi cokolwiek by oczyścić moje imię

Jeżeli to znaczy ze trzeba przejść całe morze śródziemnomorskie

to nie jest Albanin, Armeńczyk , Irakijczyk, Tasmiamanin nie

to jest Dave Raymon i oh, ho bardzo przepraszam, Yo przepraszam Wo

Ale to było tak dawno temu kiedy byłem tylko Joe Shmoe

Rapując w Joe Blows Basement przepraszałem za to Befo, więc

Albo zaakceptuj to albo nie i rusz się dalej

Jeśli to pokaże to Dorosne i dostane w kość

staraj sie chodzić wkoło Sniffin,i innych pośladków

albo powinienem powiedzieć Dupy

Co było by bardziej Poprawne politycznie by używać tego na szeroką skale


Pytanie które zadałem jest

Jak mogę to wytłumaczyć

Jak mogę to przetłumaczyć na język angielski

Jeśli przetłumaczę to na slang i zamienię mężczyznę w mężczyznę

Robie ja Robie to w przypływie weny albo łatwo do rozważania

Jestem jak prawda czy jak kłamstwo?

Jestem tylko oszustem czy jestem prawdziwym geniuszem

Albo czy jestem złapany w tą gorącą wode z moją córką

Mówiłem jej że uwielbiam tą kulturę ale nie puszczaj Ema tam

Mówię im raz ja znowu to jest sytuacja do której sie urodziłem

ale teraz i wtedy używałem mojego długopisu by podpisać się jakiejś Frustratshin

Albo powinienem powiedzieć albo powinienem powiedzieć Shon

To jest tylko kolejny z moich form rasizmu

Twoja twarz jest sparaliżowana twój wygląd jest taki zimny

jak tego faceta po siedemdziesiątce

I to tylko wydaje się zimniejsze jeżeli dobrze to rozumiem

i nie może być głupi (zły) na czterdziesto cztero letniego fana

Co jest na jego ramieniu o tym piszą w połowie magazynów

I jedyny sposób by go zobaczyć to znów położyć się przed nim

Jedyna rzecz która go wkurwia to mój widok

Papa nie może stać mi Papa musi wziąć jakieś lekarstwa i usiąść tu w końcu KURWA

na jego nowym krześle które obraca się dookoła i dookoła

I kupił je za pieniądze z jego nowego konta

To że zawsze gdy mu się pokazuje zawsze wtedy mnie wyrzuca

Siadaj z powrotem i zostaw jego napęczniałe włosy klauna w spokoju

i napuść jego czarną stronę ręki na jego białą stronę

Rozkręce imprezę tak aby była wystarczająco głośno

Może znaleźć kogoś wystarczająco niemego kto może jeździć

ale nikogo z tąd kupującego dwóch białych kolesi obrzydliwych jak Propalac

tu nie ma nic bezczelnego

Dla serca dla College`u w dopasowanej czapce i z garbem na plecach

stojąc w prześwitującym płaszczu z wyprzedaży

W trochę starych portkach i jutrzejszych starych plecach

Yeah

Shady jest w tym miejscu

I wezmę to co mam do wzięcia The Mic Right

Wciąż nie trafić w punki

K***** C***ssając P****ustami Heteras D**** C****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz