piątek, 8 czerwca 2012

My Heart Is Broken tłumaczenie tekstu

Będę błądzić, aż skończy się czas
Oderwę się od Ciebie

Oddzieliłam się, by stawić czoła cierpieniu
Zamykam oczy i odpływam
Przed strachem, że nigdy nie znajdę sposobu
By uleczyć swą duszę
I będę błądzić, aż skończy się czas
Oderwę się od Ciebie

Moje serce jest zepsute
Śnij słodko mój aniele ciemności
Wybaw nas spod objęć zmartwienia
(Przed moim sercem)

Nie potrafię dalej żyć w ten sposób
Lecz nie mogę wrócić tą drogą, którą przybyłam
Skuta przez strach, że nigdy nie znajdę sposobu,
By uleczyć swą duszę
Będę błądzić, aż skończy się czas
W połowie żywa bez Ciebie

Moje serce jest zepsute
Śnij słodko mój aniele ciemności
Wybaw nas

Zmień
Otwórz swe oczy do światła
Tak długo się tego wypierałam, tak długo
Pożegnaj się
Żegnaj

Moje serce jest zepsute
Uwolnij mnie, nie potrafię się powstrzymać
Wybaw nas
Moje serce jest zepsute
Śnij słodko mój aniele ciemności
Wybaw nas
Moje serce jest zepsute
Śnij słodko mój aniele ciemności
Wybaw nas spod objęć zmartwienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz