środa, 6 czerwca 2012

You Will Be My Ain True Love tłumaczenie tekstu piosenki

Będziesz chodził niezraniony wśród ognia strzałów,
Żadne ostrze oracza nie zetnie cię,
Żadna szabla nie naznaczy twej twarzy,
I będziesz mą własną miłością,
I będziesz mą własną miłością

I jak chodzisz przez ciemną dolinę śmierci,
I armatni grzmot nie może zwyciężyć,
I ci którzy chcą cię dopaść, nie zdołają
I ty będziesz mą własną miłością,
I ty będziesz mą własną miłością

Śpiący wewnątrz armatniej lufy,
Przywódca krzyczy: "Tu idzie klęska",
Oni będą szukać by znaleźć mnie na północy i południu,
Poszedłem by znaleźć moją własną miłość

Pole jest zranione i krwawi zbyt czerwono,
Armatnie kule latają dookoła mej głowy,
Lekarz może policzyć mnie jako zmarłego,
Kiedy poszedłem, by znaleźć swą prawdziwą miłość,
Poszedłem by znaleźć swą prawdziwą miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz