poniedziałek, 11 czerwca 2012

Selena Gomez Tell Me Something I Don't Know tłumaczenie

Powiedz mi coś czego nie wiem


Każdy mówi mi, że tak trudno to zdobyć

Jeszcze trudniej to złamać

I nie ma sposobu,aby to sfałszować

Każdy mówi mi że to co czuję jest błędne

Nie powinnam w to wierzyć

Marzenie o którym śnie

Słyszę je codziennie

Słyszę je cały czas

Nigdy nie będę za bardzo się wynosić

Ale oni nigdy nie zmienią moich opini

Och!


Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3

Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3


Ile jest cali [dop. ok 2,5cm] w mili [dop. 1609m]

Co powoduje twój śmiech

Próbuję sprawić abyś nie traktował mnie jak dziecko, kochanie


Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3

Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem

Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem


Każdy mi mówi

Że nie wiem co robię

W życiu które toczę

Przeważa przegrywanie

Każdy mi mówi, że jestem tylko jedna na milion

Bardziej jak jedna na miliard

Albo jak jedna na bilion

Słyszę to codziennie

Słyszę to cały czas

Nigdy nie będę za bardzo się wynosić

Ale oni nigdy nie zmienią moich opini


Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3

Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3


Ile jest cali [dop. ok 2,5cm] w mili [dop. 1609m]

Co powoduje twój śmiech

Próbuję sprawić abyś nie traktował mnie jak dziecko, kochanie

Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3


Jestem na dobrej drodze, wiem

Kiedyś dojdę do końca

I to nie pomaga kiedy mówisz

'Nie będzie łatwo'



Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3

Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3


Ile jest cali [dop. ok 2,5cm] w mili [dop. 1609m]

Co powoduje twój śmiech

Próbuję sprawić abyś nie traktował mnie jak dziecko, kochanie


Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi

Coś, czego nie wiem x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz