niedziela, 10 czerwca 2012

My Lovely Man tłumaczenie tekstu piosenki

Wołałem cię z drugiego pokoju, a ty przychodziłeś tańczyć i wygłupiać się

Krok suwany, podejdź to cały gorący


Odpocznij ode mnie ,kochany bracie

Bo nie ma innych wspomnień tak smutnych i słodkich

Do zobaczenia wkrótce, zostaw dla mnie wolne miejsce


Płaczę mój wspaniały mężczyzno

Tak płacze i nikt nie wypełni pustki jaką zostawiłeś

Jeszcze cię kiedyś zobacze mój wspaniały mężczyzno


Sam w moim pokoju,czekam na ciebie

Słucham Roberty Flack, ale wiem,że nie wróciszę


Płaczę mój wspaniały mężczyzno.......


Na wypadek gydybyś nie wiedział to powiem ci, że tęsknię za tobą


Kocham cię

Spójrz moje serce jest czarne i smutne

Kiedy umrę odnajdę cię


Płaczę mój wspniały mężczyzno...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz