czwartek, 14 czerwca 2012

Perfect Każdy oddech twój

każdy oddech twój

każdy ciała ruch

każdy serca chłód

każdy krok twych stóp


ciągle widzę cię


każdy jeden dzień

każde słowo twe

każdą twoją grę

każdą noc jak sen


ciągle widzę cię


nie czujesz, że

jesteś moja więc

serce pęka mi

z każdym krokiem twym


każdy ciała gest

każde twoje "nie"

każdy pusty śmiech

każde kłamstwo też


ciągle widzę cię


odkąd tak, jakby nic odeszłaś stąd

zgubiłem się wśród samotnych świata stron

a wszystkie sny twoją twarz wciąż śnią

nieznośny lód w sercu ciepła chce twych rąk

i wciąż krzyczę: proszę, proszę wróć...


nie czujesz, że

jesteś moja więc

serce pęka mi

z każdym krokiem twym


każdy ciała gest

każde twoje "nie"

każdy pusty śmiech

każde kłamstwo też


każdy pusty śmiech

każde kłamstwo też


ciągle widzę cię


chórki:

każdy oddech twój

każdy ciała ruch

każdy serca chłód

każdy krok twych stóp


ciągle widzę cię


każdy jeden dzień

każde słowo twe

każdą twoją grę

każdą noc jak sen


ciągle widzę cię


każdy ciała gest

każde twoje "nie"

każdy pusty śmiech

każde kłamstwo też


każdy jeden dzień

każde słowo twe

każdą twoją grę

każdą noc jak sen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz