poniedziałek, 30 stycznia 2012

Czerwone Gitary - A ja wolÄ™ w cieniu

I. Powiem Ci coś, co Cię zaciekawi,

Przyjeżdżam tu, już od wielu lat,

Korzystam z morskich plaż,

Namiętnie prażę twarz,

Kocham słońce, tak gorące,

Rozgrzany piach, żar się z nieba leje,

Rozkleja mózg, studzi zapał mój,

I wtedy właśnie ja,

Odkrywam w środku dnia,

Prawdę bliską, oczywistą.


Ref.: Że ja wolę w cieniu,

Chłodzić się w strumieniu,

Adoksem wielkim jest,

W słońcu deszcz.

Że ja wolę w cieniu,

Chłodzić się w strumieniu,

Adoksem wielkim jest,

Że w słońcu deszcz.


II. I kiedy tak, leżysz gdzieś na plaży,

A słońca żar studzi zapał Twój,

Przypomni Ci się ta,

Odkryta w środku dnia,

Prawda bliska, oczywista.


Ref.: Że ja wolę w cieniu,

Chłodzić się w strumieniu,

Adoksem wielkim jest,

W słońcu deszcz.

Że ja wolę w cieniu,

Chłodzić się w strumieniu,

Adoksem wielkim jest,

Że w słońcu deszcz.


A ja wolę w cieniu. /x3

W słońcu deszcz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz