wtorek, 24 stycznia 2012

U2 - Unknown Caller tłumaczenie

Unknown Caller / Nieznany Rozmówca


Jaśniejące słońce, jaśniejące słońce

Jaśniejące słońce, jaśniejące słońce


oh,oh

oh,oh


Byłem zagubiony między północą i świtem

w miejscu bez konsekwencji i towarzystwa

3.33 kiedy numery spadały z oblicza zegara

szybkie wybieranie, całkowity brak sygnału


Idź, wykrzycz to z siebie, wstań

oh,oh

ucieknij od siebie i grawitacji

posłuchaj mnie, powstrzymaj słowa żebym ja mógł mówić

bądź cicho

oh,oh

wymuś zamknięcie i wyrzuć do kosza

byłem tam na szczycie dołu

na krawędzi znanego wszechświata gdzie chciałem być

jechałem na miejsce wypadku,

siedziałem tam czekając na siebie


Zrestartuj i uruchom ponownie sam siebie

Jesteś wolny by iść

Oh,oh

Wołaj o szczęście jeśli masz na to szansę

Hasło,Ty, wpisz tutaj, teraz


Oh,oh

Znasz swoje imię więc wbij je do środka

posłuchaj mnie, powstrzymaj słowa żebym ja mógł mówić

bądź cicho

oh,oh

nie ruszaj się i nic więcej nie mów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz