poniedziałek, 23 stycznia 2012

A-ha - Cannot Hide tłumaczenie

Czy możesz mnie zobaczyć kochanie

Stojącego w świetle

Czuję twoje kocie spojrzenie na mnie

Fosfor w nocy


Wejdę do środka

Dostałem te oczy

Coś się pali kochanie

To w porządku

Ty i ja

Tutaj w nocy


Spotkaj mnie po drugiej stronie

Bo możesz zrobić coś dobrego dla mnie

Weź mnie tam gdzie nie mogę się ukryć

Bo możesz zrobić coś dobrego dla mnie

Spotkaj mnie po drugiej stronie


Nie znasz mnie dziewczyno

Jestem niewidoczny w tłumie

Rzeczy które mógłbym ci pokazać kochanie

No dalej, wejdź na mój obłok

Ja, ja jestem żywy w ten wieczór

Coś odchodzi kochanie

Ty i ja

Lub te niebo

Mogę to ujrzeć w twych oczach


Spotkaj mnie po drugiej stronie

Bo możesz zrobić coś dobrego dla mnie

Weź mnie tam gdzie nie mogę się ukryć

Bo możesz zrobić coś dobrego dla mnie

Potrzebujesz,kochanie,jesteś żywa

Bo możesz zrobić coś dobrego dla mnie


Weź mnie na drugą stronę

Bo możesz zrobić coś dobrego dla mnie

Spotkaj mnie po drugiej stronie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz