wtorek, 31 stycznia 2012

Silence and fire tłumaczenie tekstu

Utknąłem w miejscu poza czasem
Światła topniejące delikatnie w mojej głowie
W jakiś sposób umarł cały smutek
Obawiam się, że ta chwila przemija

Z dala od szaleństwa tłumów
Poddajemy się wpływowi nocy
Może jesteśmy tylko zahipnotyzowani
Zaśpiewajmy ku chwale tego czasu

Świat ukrył się głęboko we mgle
Próbując znaleźć jakąś siłę i oddech
Kiedy zbudzimy się ze snu do życia
Będzie tam żal, będzie tam strach

Z dala od szaleństwa tłumów
Poddajemy się wpływowi nocy
Może jesteśmy tylko zahipnotyzowani
Zaśpiewajmy ku chwale tego czasu

Zanim krzyk wypełni te sny
Zanim hałas zagłuszy mój śpiew
Spróbuj poczuć ciszę I ogień
Spróbuj ocalić tę chwilę ciszy

Och, możemy w to wierzyć
Och, musimy uwierzyć, że
To jest ten moment
Ciesz się tym czasem!
Och, mogę w to wierzyć
Och, muszę spróbować
Ta samotna chwila
Jedyny czas, gdy…

Cisza
Cisza i ogień
Wzywają mnie
Sprawiają, że pragnę

Cisza i ogień
Wieczne pragnienie we mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz