środa, 18 stycznia 2012

Single Ladies (wersja włoska) tłumaczenie piosenki

Samotne Panie (Załóż Pierścionek Na To)


Wszystkie samotne panie

Ręce do góry


1. Jestem w klubie, jesteśmy po rozstaniu

Robię swoje

Zdecydowałam się zaangażować ale ty chciałeś odejść

Inny koleś zauważył mnie

Spoglądam na niego, on spogląda na mnie

Nie zwracaj na niego uwagi

Płakałam przez dobre 3 lata

Nie możesz być na mnie zły


Ref: Jeśli podoba ci się to co widzisz powinieneś założyć pierścionek na to

Nie bądź zły wiedziałeś, że tego chcę

Jeśli podoba ci się to co widzisz powinieneś założyć pierścionek na to


2. Mam błyszczyk na ustach, koleś obserwuje moje biodra

Ściska mnie bardziej niż moje dżinsy Dereon

Robimy swoje, pije z mojej szklanki

Mogłabym mniej przejmować się tym co myślisz

Nie potrzebuję pozwolenia, na pewno ci wspomniałam

Nie zwracaj na niego uwagi

Ponieważ ty miałeś swoją szansę

Teraz nauczysz się

jak to jest stracić mnie


3. Nie zasypuj mnie prezentami

Nie jestem tego typu dziewczyną

Preferuję twoją miłość, zasługuje na nią

On mnie weźmie

Dostawi do przeznaczenia, nieskończoności i dalej

Wyrwie mnie z twoich ramion

Powiedz, że jestem tą jedyną

Jeśli nie zostaniesz sam

a ja znikne jak duch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz