czwartek, 26 stycznia 2012

Michael Jackson - If You Don't Love Me tłumaczenie

Patrzę na moje fotografie

Zachowałem jedno zdjęcie twoje i moje

Moja kochana

Chcę to zapisać i po prostu powiedzieć ci jak to zrobiłem

Jeśli naprawdę za tobą nie tęsknisz i kochasz mnie

Odnajdziesz tą fotografię... lecz


Jeśli ty mnie nie kochasz

Jeżeli ty mnie nie kochasz

Jeżeli ty mnie nie potrzebujesz

Tak jak ja ciebie potrzebuję

Jeśli ty mnie nie kochasz

Jeśli ty mnie nie kochasz

Jeśli ty mnie nie kochasz

Wtedy co mam robić kochanie?

Ponieważ jestem w tobie zakochany

Powiedziałem lekarzowi o moim złamanym sercu...

I o tym, że

Moja temperatura rośnie i wynosi 103 stopnie

Dlaczego nie wrócisz do mnie z powrotem?

I ocalisz mnie?

Powiedz mi jak mnie pragniesz

Jak za mną tęsknisz


Lecz jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie potrzebujesz

Jeśli mnie nie kochasz

To ja pragnę ciebie

Dlatego jestem zakochany w tobie?!?

Tobie!


Kochanie, kochanie


Tęskniłem za tobą od tak dawna

Ty zmieniłaś swój numer i nie mogłem do ciebie zatelefonować...

Wiem, że masz wciąż duszę ze stali...

Teraz piszę do ciebie

Po prostu powiem ci jak całuję twoją fotografię

Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie kochasz


Kochanie, kochanie, kochanie!!


Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie kochasz

Wtedy ja nie kocham ciebie!

Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie pragniesz

Kochaj nie!

Wejdź do mojego łóżka!

Jeśli mnie nie kochasz

Wtedy ja nie kocham ciebie

Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie pragniesz

Jeśli mnie nie kochasz

Ja naprawdę tego chcę!

Jeśli nie kochasz

Powiedz mi co mam robić?

Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie pragniesz

Mówię o mojej dumie!

Jeśli mnie nie pragniesz

Jeśli mnie nie potrzebujesz

Nadal dawaj mi to kochanie!

Jeśli mnie nie kochasz

Jeśli mnie nie kochasz...

Aoww!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz