czwartek, 26 stycznia 2012

Natalia Kukulska Nikt Nie Bêdzie ¯Y³ Za Ciebie

Prosto w moje oczy patrz
Chyba ju� najwy�szy czas
�eby to powiedzie� sam na sam
W g�owie ro'nie smutna my�l
Wiem co' czego nie wiesz Ty
�yjesz cudzym �yciem zamiast swym

Dni tygodnia s� bez dat
Nie masz chyba w�asnych spraw
Co si� z Tob� dzieje
Nikt nie b�dzie nigdy �y� za ciebie

Rozmawiamy o mnie wci��
Za mn� skradasz si� jak w��
Dobre rady masz tylko dla mnie
Ci�gle jeszcze na wiele ciebie sta�
Czy o tym wiesz

Nikt nie b�dzie �y� za ciebie
Przecie� ka�dy swoj� drog� ma
Czas obudzi� si� pora wsta�
Bo naprawd� nikt
Nikt nie b�dzie nigdy �y� za ciebie

Tylko czekasz na m�j b��d
Cho'by za�amanie r�k
Chwila nieuwagi i mnie masz
Wszystko co mi p�jdzie �le
Niemo'liwie cieszy Ci� i poprawia humor ka�da z �ez

Bez wahania zawsze wiesz
Co najlepsze dla mnie jest
Lepiej sp�jrz na siebie
Nikt nie b�dzie nigdy �y� za ciebie

Na kanapie le�y le�
Uciek� mu kolejny dzie�
A najlepiej wszystko wie
Ci�gle na wiele Jego sta�
On o tym wie

Nikt nie b�dzie �y� za ciebie
Przecie� ka�dy swoja drog� ma
Czas obudzi� si� pora wsta�
Bo naprawd� nikt
Nikt nie b�dzie �y� za ciebie

Nikt nie b�dzie �y� za ciebie
Przecie� ka�dy swoja drog� ma
Czas obudzi� si� pora wsta�
Bo naprawd� nikt
Nikt nie b�dzie �y� za ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz