sobota, 21 stycznia 2012

Nie kręci mnie Perfect

Nie kręci mnie

gówniana polityka

Nie kręci mnie

na moich rękach krew

Ktoś interes ma i gdzieś wojna trwa

Ja nie wkładam nigdy tam

stopy między drzwi


Nie kręci mnie

fałszywa statystyka

Nie kręci mnie

w dziecięcych oczach strach

Wynalazki co śledzą nas non-stop

i nie wiedzą nigdy jak

zatriumfuje zło


Ja nie chcę ksenofobią żyć

chcę prawdę poznać sam

ahana hahahana....


Nie kręci mnie

przewrotna retoryka

Nie kręci mnie

zawistnych starców klan

Ich cuchnąca żółć truje jadem mózg

Młodym dają w ręce broń

wiarę ślą na front


Ja nie chcę ksenofobią żyć

chcę prawdę poznać sam

Mało, nadal mało

o naszym świecie mało wiesz

Śmiało, całkiem śmiało

bez lęku świat w ramiona weź


Nie kręci mnie

gówniana polityka

Nie kręci mnie

na moich rękach krew


Ja nie chcę ksenofobią żyć

chcę prawdę poznać sam

Mało, nadal mało

o innym świecie mało wiesz

Śmiało, całkiem śmiało

bez lęku świat w ramiona weź


ahana hahahana

ahana hahahana.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz