środa, 23 maja 2012

Eminem Rain Man tłumaczenie

[Człowiek deszczowy ]


(Na pewno, na pewno, na pewno, K-mart)

Yeah, yeah

Uważasz, że jestem obraźliwy ? To ty jesteś obraźliwy

bo mnie uważasz za obraźliwego.

Czy mam więc nakreślić linię

jeśli tak to jak daleko

mam się posunąć ? Bo to staje się kosztowne

stawanie na sali sądowej i bronienie się

Mówią, że mogę powodować rozległe

nerwowe uszkodzenia mózgu kiedy chcę osiągnąć swój cel

kosztem innych ludzi

Ja na to, że jesteście zbyt wrażliwi

To cenzura

oraz bluźnierstwo

Słuchajcie bo nie będę się powtarzał

i Chris-sztywny Reeves też nie będzie

Wyjaśnijmy sobie jeszcze to; nie mam do niego żadnego żalu

Był dla mnie zawsze jak bohater

Pamiętam nawet, że miałem jedną z tych 25-cent naklejek na lodówce

zaraz obok Dartha Vader

Darth Vader musiał zagiąć na nim parol

To moja wina bo

umieściłem go między Supermanem a Lexem Luther

Zabiłem Supermana, zabiłem Super - człowieku

Jaka ironia, ze jestem tym czarnym charakterem

Kryptonit: The Green Chronic


Refren:


Nie mam nóg

ani mózgu, miło cię poznać

Cześć, mam na imię...

Zapomniałem jak się nazywam!

Moje imię nie miało się stać tym czym ja się stałem gdy zdobyłem sławę

Moja dusza jest opętana przez diabła, moje nowe imię to

Rain Man


Biblia mówi, że

Nie będziesz oglądał dwóch lesbijek w łóżku

nie będziesz uprawiał miłości homoseksualnej

Chyba, że byłeś proszony by się przyłączyć

Wtedy jest to stosunek płciowy

i miłość biseksualna

co nie jest takie złe jeśli okazujesz trochę skruchy

przed, podczas lub po zrobieniu aktu, którego

normalnie określa się jako, częściej używany zwrot

stosowany przez dzisiejsze dzieciaki

w bardziej uchybiający sposób, ale

Kto ma to powiedzieć, co należy powiedzieć, a czego nie powiedzieć ?

Zapytajmy Dr. Dre

Dr. Dre ? ( Co tam?)

Mam pytanie jeśli można ? (Taa)

Czy to gejowskie grać w golfa z przyjacielem (Taa)

i obserwować jego tyłek gdy uderza piłeczkę ? (Taa)

Ale zaraz, jeszcze tego nie robiłem

W futbolu rozgrywający krzyczy hutt hutt

i sięga rękami ku dupie innego dorosłego faceta

Łapie go za jaja, ale co jeśli

to było niezamierzone, przypadkowe

potknął się, upadł, poślizgnął i jego penis wszedł

w jego nastoletni mały okrągły zad, ale on nie chciał

Jego maluch wzdrygnął się troszkę

Nie chcę wchodzić w szczególy ale

co jesli wyobraził sobie, ze jest to damska pupa ?

Czy to gejowskie ? Musze to wyjaśnić

Póki co będę kroczył dumnie męsko bo


Refren:


Nie mam nóg

ani mózgu, miło cię poznać

Cześć, mam na imię...

Zapomniałem jak się nazywam!

Moje imię nie miało się stać tym czym ja się stałem gdy zdobyłem sławę

Moja dusza jest opętana przez diabła, moje nowe imię to

Rain Man


Uważasz, że jestem obraźliwy ? To ty jesteś obraźliwy

Cholera, to ten sam wers, powtórzyłem go

Kiedy wróci mi zdrowy rozsądek ?

Pewnie w dniu gdy Bush przyjdzie sie pogodzić

Moje pajęcze zmysły mówią mi, że Spiderman jest w pobliżu

Jego następnego zamierzam dorwać

rozpłatać mu dupsko

Cholera Dre, gdzie jest piepszony takt ? (Taa)

W kazdym bądź razie, nie wiem jak jeszcze mogę to ująć

To jedyna rzecz w jakiej jestem dobry

Jestem złym charakterem, Kryptonit: The Green Chronic

Demoniczny, tak, tak, nie martwcie się, mam to

Nick Lachey przybij piątkę

Wbiłem pióro w głowę Jessica i odszedłem

latała po pokoju jak balon

Złapałem ostatnią puszkę tuńczyka

prosto z kubła na śmieci

Pojechałem na ranczo Neverland

z masłem orzechowym, galaretką, kurczakiem i kanapką z tuńczykiem

To wszystko nie ma najmniejszego sensu

skończyłem właśnie całą piosenkę, która nie mówi nic konkretnego


Refren:


Nie mam nóg

ani mózgu, miło cię poznać

Cześć, mam na imię...

Zapomniałem jak się nazywam!

Moje imię nie miało się stać tym czym ja się stałem gdy zdobyłem sławę

Moja dusza jest opętana przez diabła, moje nowe imię to

Rain Man



Bo Jaaaaaaaaaaaaaaaa

Yo, Rain Man

Zdecydowanie, zdecydowanie, Dr. Dre super nawalony twórca taktu, dwa tysiące

dwa tysiące czterysta osiemdziesiąt siedem milionów

Dziewięcset siedzemdziesiąt trzy tysiące czterysta sześćdziesiąt trzy

i siedzemdziesiąt (Taa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz