piątek, 11 maja 2012

Sweet Music tłumaczenie tekstu

Któregoś dnia obudzę się

Niebo będzie niebieskie

Któregoś dnia obudzę się

do zabłyśnięcia słońca

Któregoś dnia ta piosenka będzie prawdziwa

A świat, świat

będzie nowiutki


Któregoś dnia obudzę się

i będę czuć się dobrze

Któregoś dnia obudzę się

i moje sny będą moje

Któregoś dnia ta piosenka będzie prawdziwa

A świat, świat

będzie nowiutki


To zabrzmi jak muzyka

Oh słodka muzyka

Każdy będzie chciał śpiewał

To zabrzmi jak muzyka

Oh słodka muzyka

i wszyscy na świecie

będą śpiewać moją piosenkę


Powiedzą la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,

la,la,la,la,la,la,la,la,la


Któregoś dnia obudzę się

i będę wolna

Któregoś dnia obudzę się

zerwę trzymające mnie łańcuchy

Któregoś dnia ta piosenka będzie prawdziwa

A świat, świa

będzie nowiutki


To zabrzmi jak muzyka

Oh słodka muzyka

Wszyscy będą chcieli śpiewać

To zabrzmi jak muzyka

Oh słodka muzyka

i wszyscy na świecie będą śpiewać

moją piosenkę


Powiedzą la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,la,

la,la,la,la,la,la,la,la,la


I ja ci mówię

Któregoś dnia 3x

świat, świat będzie nowiutki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz