niedziela, 27 maja 2012

Miley Cyrus I Aim Towards You tłumaczenie

Boli mnie w środku
i nawet jeśli nie okazuję tego
rozrywasz mnie na strzępy
nawet jeśli nie wiesz o tym
moje serce umiera

nie myślisz nad słowami
powiesz, ze mnie krzywdzidz, ale oni ...
Mam Cie dość

Twoje głupie kłamstwa
wszystkie wzgardy
trafiają do Ciebie
trafiają do Ciebie
ten łuk i strzała miłości
trafiają do Ciebie
trafiają do Ciebie

ludzie myślą, ze sie lubimy
ale naprawdę jestes moim wrogiem
próbujesz zranici mnie od środka
ale nie mogę patrzeć na ciebie i powiem tak
ból wychodzi z twoich ust
to prawdziwa depresja

nie myślisz ze słowa które mówisz sprawia ze chcęuciec...
Nienawidzę dzisiaj

Twoje głupie kłamstwa
wszystkie wzgardy
trafiają do Ciebie
trafiają do Ciebie
ten łuk i strzała miłości
trafiają do Ciebie
trafiają do Ciebie

Czy ktoś mi pomoże
proszę, niech ktoś mi pomoże
wystarczy dotrzeć mi podać mi rękę
mówisz, że to moja wina
mówisz, że to moja wina
ukrywasz się za przeprosinami, które Ci zostały

Twoje głupie kłamstwa
wszystkie wzgardy
trafiają do Ciebie
trafiają do ciebie
ten łuk i strzała miłości
trafiają do ciebie
trafiają do ciebie

trafiają do Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz