wtorek, 29 maja 2012

Why tłumaczenie tekstu piosenki

Spadłaś daleko

Co więcej mogę powiedzieć

Uczucia rozwinęły się

Nie pozwolę temu odejść

Nie mogę zastąpić

Twojej wrzeszczącej twarzy

Czując w środku chorobę


Dlaczego nie umrzesz?

Twoja Krew w moim

Będziemy piękni

Wtedy twoje ciało będzie moje


Tak dużo słów

Nie może opisać mojej twarzy

Te uczucia się rozwinęły

Po to by wkrótce wybuchnąć

Nie mogę nawiązać

Do szczęśliwego stanu

Czując krew biegnącą wewnątrz


Dlaczego nie umrzesz?

Twoja Krew w moim

Będziemy piękni

Wtedy twoje ciało będzie moje


Dlaczego wszystko jest tak skurwysyńsko trudne dla mnie

Odsuń mnie od tego czego szukasz nadal błagam

Musisz skusić mnie i sprowokować ministerstwo (duchowieństwo)

Nie przestawaj próbować, nie chce umrzeć tak łatwo


Dlaczego wszystko jest tak skurwysyńsko trudne dla mnie

Dlaczego wszystko jest tak skurwysyńsko trudne dla mnie


Dlaczego nie umrzesz?

Twoja Krew w moim

Będziemy piękni

Wtedy twoje ciało będzie moje


Dlaczego nie umrzesz?

Twoja Krew w moim

Będziemy piękni

Wtedy twoje ciało będzie moje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz