środa, 16 maja 2012

Johnny Cash - Ain't No Grave tłumaczenie

Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało
Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało

Kiedy usłyszę dźwięk trąb
Wstanę z pod ziemi
Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało

Więc, spójrz w dół tej rzeki
Jak myślisz co widzę
Widzę bandę aniołów
Oni za mną podążają

Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało
Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało

Więc spójrz tam Gabrielu
Stań na tej ziemi i zobacz
Ale Gabrielu nie trąb w swoją trąbę
Póki mnie nie wysłuchasz

Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało
Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało

Więc spotkaj się ze mną Jezu , spotkaj
Spotkaj się ze mną pośrodku Ziemi
A jeśli te skrzydła mnie nie zawiodą
Spotkam się z Tobą gdziekolwiek

Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało
Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało

Więc , spotkajcie się ze mną matko i ojcze
Spotkajcie się ze mną w dole tej rzeki
Mamo wiesz że tam będę
Gdy oddam swoje brzemię

Żaden grób
Nie utrzyma mojego ciała
Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało
Nie ma grobu
Który mógłby utrzymać moje ciało

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz