niedziela, 27 maja 2012

Paramore - Breathe tłumaczenie

'Oddech'


Wspinam się, ślizgam i upadam

Szukając twoich rąk

Ale leżę tu całkiem sama

Pocąc się twoją krwią


Jeśli mogłabym się teraz dowiedzieć, jak

Sprawić, żebyś mnie słuchał

Bo ja tu głoduję dla ciebie

Z moją wiecznie żywą miłością

I ja, ja będę


Oddychać przed jutrzejszą miłością,

Bo dla dzisiejszego dnia nie ma nadziei

Oddychać przed jutrzejszą miłością

Bo może jest inne wyjście


Wspinam się, ślizgam i upadam

Szukając twoich rąk

Ale leżę tu całkiem sama

Pocąc się twoją krwią


Jeśli mogłabym się teraz dowiedzieć, jak

Sprawić, żebyś mnie słuchał

Bo ja tu głoduję dla ciebie

Z moją wiecznie żywą miłością

I ja, ja będę


Oddychać przed jutrzejszą miłością,

Bo dla dzisiejszego dnia nie ma nadziei

Oddychać przed jutrzejszą miłością

Bo może jest inne wyjście


Oddychać przed jutrzejszą miłością,

Bo dla dzisiejszego dnia nie ma nadziei

Oddychać przed jutrzejszą miłością

Bo może jest inne wyjście


Wspinam się, ślizgam i upadam

Szukając twoich rąk

Ale leżę tu całkiem sama

Pocąc się twoją krwią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz