niedziela, 27 maja 2012

In Pieces tłumaczenie tekstu piosenki

Mówisz mi bym odszedł

Lecz rękoma błagasz bym został

Twoje usta okazują mi miłość

Lecz w twoich oczach odnajduję nienawiść


W twoich kłamstwach można dostrzec prawdę

To zwątpienie we własną wiarę

Zaprzepaszczasz wszystko co zdążysz zbudować

W twoich kłamstwach można dostrzec prawdę

To zwątpienie we własną wiarę

Zostało mi jedynie to, czego nie zabrałaś


Nie, nie będę tym

Który to wszystko rozbije

Na kawałki

A ty, ty zostaniesz sama

Sama z własnymi sekretami

I żalami

Nie kłam


Obiecujesz mi niebo

A potem odrzucasz jak kamień

Tulisz mnie w swych ramionach

Mrożąc mi krew w żyłach


W twoich kłamstwach można dostrzec prawdę

To zwątpienie we własną wiarę

Zostało mi jedynie to, czego nie zabrałaś


Nie, nie będę tym

Który to wszystko rozbije

Na kawałki

A ty, ty zostaniesz sama

Sama z własnymi sekretami

I żalami

Nie kłam


(Solówka gitarowa)


Nie, nie będę tym

Który to wszystko rozbije

Na kawałki

A ty, ty zostaniesz sama

Sama z własnymi sekretami

I żalami

Nie kłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz