środa, 23 maja 2012

Red Hot Chili Peppers The Power Of Equality tłumaczenie

Mam duszę, która nie może zasnąć, gdy dookoła dzieje się coś niedobrego

Zakrwawione, ale niewidoczne eksplodujące ega w nocy, zmieszane, jak laski dynamitu

Czerwone, czarne albo białe, oto moja walka, dalej, z odwagą

Zostańmy wysłuchani, obróćmy uczucia w słowa

Amerykańska wolność zawsze miała gorzki posmak, to postawa, którą chciałbym zniszczyć

Na imię mi Pokój, oto moja godzina

Czy mogę dostać choć trochę władzy


[Refren]

Prawo równości, nie jest jeszcze tym, czym powinno być

Ta siła równości wypełnia mnie jak puste drzewo


Właściwa czy nie, moja piosenka jest silna, nie podoba ci się, to spadaj

Mówię co chcę, robię co mogę

Niech zdechnie przesłanie Ku Klux Klanu, ja nie kupuję władzy

Kierowniku mass mediów, grozisz mi?

To zwykli ludzie, mówisz, są przyczyną zbrodni, obudź się, skurwielu i poczuj ten szlam

Najczarniejszy gniew, najbielszy strach

Słyszysz co mówię? Wyrażam się jasno?

Na imię mam Pokój, oto moja godzina

Czy mogę dostać choć trochę władzy


[Refren]


Mam taśmy i kompakty, mam Public Enemy

Aż mnie dupa łaskocze ze śmiechu, gdy słucham muzyki, która zmusza mnie do myślenia

Tylko nie kolejny pierdolony polityk, który nie robi nic poza zaspokajaniem swoich ambicje

Nie dotykaj naszych dźwięków, uświęconej, niczym dusza miłości

Składanych przez nas obietnic, że stworzymy to co prawdziwe

Tak, On jest ze mną i to co robię

Na imię mam Pokój, oto moja godzina

Czy mogę dostać choć trochę władzy


[Refren]


Wścieklejszy, niż skurwysyn ssę palec

Nie mogę zapomnieć, bo pamięć stale mi je wylicza

Mała choroba z Piccadilly, zabrała mnie na to zadupie

Zrobiły mi się pręgi od biblijnego pasa, mocując się z ręką, która mnie zniewoliła

Siedzę w uścisku zabójczej pięści

Pluję krwią, wiedzieć, że jeszcze istniejęNie głaszcz mnie pod włos bo się wkurzę, nie pojmuję tego

Ludzie w bólu, nie rozumiem tego

Zmiana w głowie pana Bigoty

Bracie, czy mnie słyszysz?

Miej serce, zbliż sięNieszczęście nie jest moim przyjacielem

Ale złamię się zanim legnę

Dookoła mnie wiedzę obłęd, co się do choler stało z ludzkością?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz