środa, 28 marca 2012

Cuts tłumaczenie tekstu piosenki

To jest związany sznur

Żywe otwarcie

Ktoś inny

Znalazł nastrój

Włamuje się do następnego świata

Muszę im powiedzieć

Byłam tym jedynym wcześniej

I to nie moja wina

Że jestem tym, co wielbisz


Weź moje zdjęcie, Jestem prawdziwa

Co chcesz zrobić

Jeśli pozwolę ci myśleć


Cięcia

Nie jestem maniakiem

Cięcia

Nie jestem maniakiem


Czas minął

Walczymy przeciw nieszczęściom

Kiedy wchodzę do twego pokoju

Wiem, co tkwi w twojej głowie

Więc zamknij się

Byłam tym jedynym wcześniej

Mam twój czas

Jestem tym, co ignorujesz


Tak to prawda wyzdrowiałam

I co z tym zrobisz

Jeśli pozwolę ci myśleć


Cięcia

Nie jestem maniakiem

Cięcia

Nie jestem maniakiem


Powiedz to, ja wiem, że nie potrafisz

Podążaj, bo jestem za szybka

Powiedz to, powiedz to znowu


Cięcia

Nie jestem maniakiem

Cięcia

Nie jestem maniakiem

Cięcia

Nie jestem maniakiem


Powiedz to, powiedz to znowu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz