piątek, 16 marca 2012

Song To Say Goodbye tłumaczenie piosenki

"Piosenka Na Pożegnanie"


jesteś jednym z błędów Boga

płaczesz tragicznie raniąc się

dobrze wiem jak bardzo to boli

a ty wciąż nie chcesz mnie wpóścić

teraz wyważam drzwi

aby ocalić twoją zapłakaną twarz

ale przez to nigdy nie będę jak ty

kłamiesz aby zapełnić czymś życie


zanim straciłeś niewinnosć

byłes zawsze jednym z nich

błogosławionym ze szczęśliwą siódemką

i głosem który doprowadzał mnie do płaczu

mnie och mnie


byłes synem matki natury

kimś na kim mogłem polegać

byłes denerwujący i szkodziłeś

przypominałes mi jak zmienne moze być przeznaczenie

teraz próbuję cie obudzić

aby odepchnąć cie od płynnego nieba

bo jeśli tego nie uczynię to będzie koniec dla nas obu

z twoją pozegnalną pieśnią

moją och moją


to piosenka na pożegnanie

to piosenka na pożegnanie

to piosenka na pożegnanie


zanim straciłeś niewinnosć

byłes zawsze jednym z nich

błogosławionym ze szczęśliwą siódemką

i głosem który doprowadzał mnie do płaczu


to piosenka na pożegnanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz