piątek, 30 marca 2012

To Let You Win tłumaczenie tekstu

Wiesz że zawsze miałem siłę by walczyć

Ale jestem zmęczony tymi nocnymi wojnami

Myślałem że przestaną jeśli się poddam

Ale nie byłem zbyt silny


...By pozwolić ci wygrać

...By pozwolić ci wygrać

...Pozwolić ci wygrać


Znałem walkę, ale nie znałem

I jak zatrzymać koła gdy są w ruchu

Myślałem że nie pokochasz faceta ktory przegrał

Nie, nie byłem zbyt silny


...By pozwolić ci wygrać

...Pozwolić ci wygrać


Straszyło mnie to gdy budziłem się rozmyślając

Jeśli bym zapomniał o co walczyłem

Wiesz że powiedziałaś że byłaś słaba a ja silny

Widzisz, nie byłem zbyt silny


...By pozwolić ci wygrać

...By pozwolić ci wygrać

...Pozwolić ci wygrać

...By pozwolić ci wygrać


Wiesz że zawsze miałem siłę by walczyć

Ale jestem zmęczony tymi nocnymi wojnami

Myślałem że przestaną jeśli się poddam

Ale nie byłem zbyt silny


...By pozwolić ci wygrać

...By pozwolić ci wygrać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz