środa, 28 marca 2012

Shakira Cazador De Amor tłumaczenie

35 stopni temperatury

Jest nie do zniesienia gorąco i nie mogę zapomnieć,

Biorę telefon i dzwonię do sekretarki

Zawiadamia mnie z chłopakiem ze ja kocham

Zawiadamia mnie z chłopakiem ze ja kocham


35 stopni temperatury

Czuję że wszystko mi powraca, że zamierza wybuchnąć.

Pozbawia nadziei—sekretarka

Znowu płonę i go kocham

Znowu płonę i go kocham


Moje serce wyraża miłość

Dobre polowanie.

Jesteś Ty a z Tobą

Ja czuję.

Moje serce wyraża miłość

Dobre polowanie.

Jesteś Ty a z Tobą

Ja czuję się skończona przy narodzinach


Gdyby jedna wizyta Twoja

Gdyby jedno Twoje krótkie dzwonienie

Gdyby kawałki Twoich słów

Chcę słyszeć Twój głos

Chcę słyszeć Twój głos

Chcę słyszeć Twój głos

Chcę słyszeć Twój głos


Moje serce wyraża miłość

Dobre polowanie.

Jesteś Ty a z Tobą

Ja czuję.

Moje serce wyraża miłość

Dobre polowanie.

Jesteś Ty a z Tobą

Ja czuję się skończona przy narodzinach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz