piątek, 16 marca 2012

Depeche Mode Waiting For The Night tłumaczenie

CZEKAJĄC NA NOC


Czekam aż zapadnie noc

Wiem że to ocali nas wszystkich

Kiedy wszystko tonie w ciemnościach

Trzymając nas z dala od nagiej rzeczywistości


Czekam aż zapadnie noc

Kiedy wszystko jest do zniesienia

I wtedy w tej ciszy

Wszystko co czujesz to zupełny spokój


Jest gwiazda na niebie

Która prowdzi mnie swoim światłem

A w blasku księżyca

Wiem że niedługo nadejdzie wybawienie


Czekam aż zapadnie noc

Wiem że to ocali nas wszystkich

Kiedy wszystko tonie w ciemnościach

Trzymając nas z dala od nagiej rzeczywistości


Czekam aż zapadnie noc

Kiedy wszystko jest do zniesienia

I wtedy w tej ciszy

Wszystko co czujesz to zupełny spokój


Jakiś dźwięk przerywa ciszę

Ktoś nadchodzi by wyrządzić krzywdę

Palcami zatykam uszy

Jest łatwiej gdy zapomni się o strachu


A kiedy zerknąłem

Świat wydawał się być różowy

I anioły zdawały się schodzić na ziemię

Ku mojemu zdziwieniu

Z wpół przymkniętymi oczami

Wszystko wyglądało nawet lepiej

Niż kiedy były otwarte


Czekałem aż zapadnie noc

Wiedziałem że to ocali nas wszystkich

Teraz wszystko tonie w ciemnościach

Trzymając nas z dala od nagiej rzeczywistości


Czekałem aż zapadnie noc

Teraz wszystko jest do zniesienia

I teraz w tej ciszy

Wszystko co czujesz to zupełny spokój

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz