czwartek, 29 marca 2012

Exodus tłumaczenie piosenki

Mój czarny plecak wypchany jest połamanymi marzeniami

Dwadzieścia dolców powinno wystarczyć mi na tydzień

Nigdy ani słowa niezadowolenia

Walczyłam z tym tysiące razy, lecz teraz

Odchodzę z domu


Tu, w ciemnościach

Jestem bezpieczna

Jestem wolna

Nie mam dokąd pójść, ale

Nie mogę zostać tu, gdzie nie pasuję


Mijają dwa miesiące i robi się zimno

Wiem, że nie przegrałam

Po prostu jestem sama

Ale nie będę płakać

Nie poddam się

Teraz nie mogę wrócić

Budząc się, wiesz, kim naprawdę jesteś


Tu, w ciemnościach

Jestem bezpieczna

Jestem wolna

Nie mam dokąd pójść, ale

Nie mogę zostać tu, gdzie nie pasuję


Pokaż mi cień, gdzie prawda jest kłamstwem

Jak wiele więcej niepokoju w pustych oczach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz