środa, 21 marca 2012

Scared tłumaczenie piosenki

w nocy słyszałem jak pełza

w nocy czułem jak się rusza

nie śpię tu więcej


wolałbym żebyś mi nigdy nie powiedział

wolałbym nigdy niewiedzieć

budze się krzycząc

a wszystko przez ciebie


[ref]tak prawdziwe te głosy w mej głowie

kiedy to wróci nie będziesz

przestraszony i samotny

nie będziesz przestraszony,nie będziesz

nie będziesz przestraszony nie będziesz samotny


wiem że coś tam jest

myśle że słysze jak się rusza

nigdy nie czułem się jak teraz

wolałbym żebyś mi nigdy nie powiedział

wolałbym nigdy niewiedzieć

budze się krzycząc

a wszystko przez ciebie


[ref]tak prawdziwe te głosy w mej głowie

kiedy to wróci nie będziesz

przestraszony i samotny

nie będziesz przestraszony,nie będziesz

nie będziesz przestraszony nie będziesz samotny


wszystko przez ciebie

wolałbym żebyś mi nigdy nie powiedział

budze się teraz krzycząc

tak prawdziwe te glosy w mej głowie

tak prawdziwe te głosy w mej głowie

budze się teraz krzycząc

wolałbym żebyś mi nigdy nie powiedział

wolałbym nigdy niewiedzieć


przestraszony i samotny

nie będziesz przestraszony,nie będziesz

nie będziesz przestraszony i samotny

nie będziesz przestraszony nie będziesz samotny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz