środa, 28 marca 2012

Rabbit in Your Headlights tłumaczenie tekstu piosenki

Jestem królikiem w świetle twego samochodu

Wystraszonym blaskiem reflektorów

Nie przychodzisz mnie odwiedzić

A ja na utknąłem w tym łóżku


Cienkie gumowe rękawiczki

Ona śmieje się gdy płacze

I płacze gdy się śmieje


Grube krwawe palce wysysają ci duszę


Jestem królikiem w światłach twego samochodu

Chrześcijaninem z przedmieścia

Czyścić toaletę

Pienięądze do spalenia


Grube krwawe palce wysysają twą duszę


Fragment filmu "Drabina Jakubowa"

"Jeżeli boisz się śmierci i kurczowo trzymasz się istnienia

Zobaczysz diabły które rozrywają twoje życie na kawałki

Lecz jeśli pogodzisz się z nieuchronnym

Wtedy diabły tak naprawdę stają się aniołami

Które przybyły by uwolnić cię od życia na ziemi"


Białe robaki w metrze

Uwięzione między stacjami

Niezdara

Powoli tracę cierpliwość


Jestem królikiem w świetle twego samochodu

Chrześcijaninem z przedmieścia

Masz pieniądze do spalenia


Grube krwawe palce wysysają twą duszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz