środa, 28 marca 2012

Somewhere I Belong tłumaczenie tekstu

Gdzieś dokąd należę




Kiedy to się zaczęło

Nie miałem nic do powiedzenia

I zagubiłem się w nicości wewnątrz siebie

Byłem zdezorientowany

I wyrzuciłem to wszystko by odkryć /że ja

Nie jestem jedyną osobą z tymi rzeczami w głowie

Wewnątrz mnie

Ale cała ta pustka odkryła słowa

Jest jedyną faktyczną rzeczą która mi pozostała

Nic do stracenia

Po prostu ugrzęzłem/pusty i samotny

I to moja wina

I to moja wina


Chcę uzdrowić

Chce czuć

To co myślałem nigdy nie było rzeczywiste

Chcę porzucić ból który trzymałem tak długo

[Wymazać cały ból dopóki nie zniknie]

Chcę uzdrowić

Chce poczuć

Jakbym był blisko czegoś rzeczywistego

Chcę znaleźć coś czego szukałem cały czas

Gdzieś dokąd należę


I nie mam nic do powiedzenia

Nie mogę wierzyć że nie upadłem prosto na twarz

Byłem zdezorientowany

Patrząc wszędzie/tylko by odkryć że to

Nie jest droga którą sobie wyobrażałem w swoim umyśle

Więc czym jestem

Co mam ale negatywnego

Bo nie mogę usprawiedliwiać

Sposobu w jaki wszyscy na mnie patrzą

Nic do stracenia

Nic do osiągnięcia/pusty i samotny

I to moja wina

To moja wina


Nigdy nie będę znał

Siebie do momentu aż zrobię to sam

I nigdy nie będę czuł

Czegokolwiek innego dopóki moje rany się nie zagoją

Nigdy nie będę

Czymkolwiek dopóki nie przełamię się w sobie

I przełamię się

Odnajdę się dziś


Chcę uzdrowić

Chce czuć jakbym

Gdzieś dokądś należał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz