czwartek, 24 listopada 2011

Bitter end tłumaczenie tekstu

Od kiedy czujemy się tak znieczuleni

W naszym komfortowym miejscu

Przypominam sobie po raz drugi

Kiedy odprowadzałem cię do domu


Skończyły nam się wszystkie alibi

Drugiego maja

Przypominam sobie o tym letnim czasie

Tego zimowego dnia


Spotkamy się na samym końcu

Spotkamy się na samym końcu


Każdy krok, który robimy jest zsynchronizowany

Każda złamana kość

Przypomina mi po raz drugi

Że odprowadziłem cię do domu


Zasypujesz mnie kołysankami

A później odchodzisz

Przypomina mi się, że to czas zabijania

Tego nieuchronnego dnia


Spotkamy się na samym końcu

Spotkamy się na samym końcu

Spotkamy się na samym końcu

Spotkamy się na samym końcu


Od czasu, kiedy przechwyciliśmy (?)

Odczuwać to jak samobójstwo

Powolny i smutny, smutniejący

Pojawiam się siedzący ja


Spotkamy się na samym końcu


Kocham patrzeć na ciebie, kiedy biegasz w kółko

I widzę cię teraz

Biegnącego do mnie

Z szeroko otwartymi ramionami


Spotkamy się na samym końcu


Dochodzić do czegoś w środku (?)

Chodź, dojdź do tego

Słyszę twój płacz

Sześć miesięcy czasu

Sześć miesięcy czasu

Przygotowuję koniec


Spotkamy się na samym końcu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz