sobota, 12 listopada 2011

Cryin tłumaczenie tekstu piosenki

Płacząc



Był czas

Kiedy miałem złamane serce

Miłość nie była moją przyjaciółką

Ale role się odwróciły

Bo moje i ich drogi rozeszły się

Ten rodzaj miłości był zabójczy


Chcę kogoś, komu mogę się przeciwstawiać

Wiem wszystko, co powinienem wiedzieć

Dzięki temu, jak zostałem pocałowny


Płakałem, kiedy cię poznałem

Teraz próbuję o tobie zapomnieć

Twoja miłość to słodkie cierpienie

Płakałem, żeby cię zdobyć

Teraz próbuję, bo cię zostawiłem

Rób dalej, to, co mi robisz


Teraz nie ma nawet miejsca na cokolwiek

Pomiędzy przyjemnością i bólem

Taak, płaczesz, kiedy się kochamy

To musi być jedno i to samo


To mnie powala

Taak, muszę ci coś powiedzieć

Wciąż o tym myślę, dziewczyno muszę przyznać

Jesteśmy partnerami w tej zbrodni

Masz właśnie to coś,

Co zapiera mi oddech w piersiach


Słowo rzucone na ulicę

Jest szatańskie w twym pocałunku

Jeśli nasza miłość stanie w płomieniach

To będzie ogień, któremu nie sprostam


Płakałem, kiedy cię poznałem

Teraz próbuję cię zapomnieć

Twoja miłość to słodkie cierpienie

Płakałem, żeby cię zdobyć

Teraz umieram, bo cię zostawiłem

Rób dalej, to, co mi robisz



Wszystko, co masz w sobie

Nie jest miejscem, w którym to powinno pozostać

Tak, nasza miłość, słodka miłość, to nie miłość

Dopóki nie oddasz swego serca


Płakałem, kiedy cię poznałem

Teraz próbuję cię zapomnieć

Twoja miłość to słodkie cierpienie

Płakałem, żeby cię zdobyć

Teraz umieram, żeby cię zostawić

Rób dalej, to, co mi robisz

Mała, mała, mała


Płakałem, kiedy cię poznałem

Teraz próbuję cię zapomnieć

Twoja miłość to słodkie cierpienie

Płakałem, kiedy cię poznałem

Teraz umieram, bo cię zostawiłem

Rób dalej, to, co mi robisz


Płakałem, kiedy cię poznałem

Teraz próbuję cię zapomnieć

Twoja miłość to słodkie cierpienie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz