piątek, 18 listopada 2011

Wrong tłumaczenie tekstu

WRONG – Źle


Urodziłem się pod złym znakiem

W złym domu

Ze złymi przewagami

Poszedłem złą drogą

Która wiodła do złych zwyczajów

Znalazłem się w złym miejscu o złym czasie

Dla złego powodu i złego motywu

W złym dniu złego tygodnia

Używając złych metod i złych technik

Źle

Źle


Ze mną jest coś złego

Coś właściwie chemicznie złego ze mną

Zła mieszanka w złych genach

Osiągając złe cele złymi środkami

To był zły plan

W złych rękach

Ze złymi wizjami dla złego człowieka

Złe kłamstwa w złych klimatach

Złe pytania i złe odpowiedzi

Źle

Źle


Maszerowałem do rytmu złych bębnów

Ze złymi szumowinami

Trwoniąc złą energię

Używając złych słów

Ze złymi znakami

Ze złą intensywnością

Byłem na złej stronie złej książki

Ze złym wykonaniem (?)

Każdej złej nocy wykonując złe czyny

Ze złą melodią, aż zaczęła grać dobrze, yeah!

Źle

Źle


Za długo

Źle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz