czwartek, 24 listopada 2011

Sin Sin Sin tłumaczenie tekstu piosenki

"Grzech Grzech Grzech"


Nie pozwól oczom wmówić umysłowi,

Że powinieneś czuć wstyd,

Każdy tego potrzebuje

I ja też to czuję;

Nie dosłyszałem twego imienia

Cisza, cisza, cisza

Nie mów nic

Zobaczymy co przyniesie noc

Może zdarzyć się wszystko


Oh to boli

Kiedy jesteś zbyt ślepy by widzieć

Proszę nie czytaj moich myśli

Mówię sobie prawdę


Grzech, grzech, grzech

Spójrz gdzie byliśmy

I gdzie jesteśmy dzisiejszej nocy

Nienawidź grzech a nie grzesznika

Jestem tylko promykiem

Miłości świeci

Głęboko wewnątrz


Cisza, cisza, cisza

Rozmawianie jest grzechem

I żadne z nas

Nie potrzebuje ratunku

Po prostu się odpręż

To jest to co Jezus mógł zrobić

Zostaliśmy stworzeni w jego odbiciu

Weźmy to wprost


Nie chce śpiewać o amorach

To nie brzmi szczerze

Miłość jest komuną

Ale nie pasuje tutaj

Zniknę


Grzech, grzech, grzech

Spójrz gdzie byliśmy

I gdzie jesteśmy dzisiejszej nocy

Nienawidź grzech a nie grzesznika

Jestem tylko promykiem

Miłości świeci

Głęboko w środku


Głęboko w środku


To miłość

Czysta seksualna przyjemność

Kocham cię

Ty kochasz mnie

Nienawidź to co czujesz w środku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz