poniedziałek, 21 listopada 2011

Miley Cyrus Someday tłumaczenie

Nie Chłopcze Nie Chłopcze

Nie Morzesz Uważać Mnie Za Łatwą

Aby Sprzeciwić Się Ale Ty Chłopcze

Ty Chłopcze

Wiem Gdzieś, Że Wziąłbyś

Tak Muszę Cię Znaleść

Pewnego Dnia


Nie Znajdę Cię Biegając W Rzymie

Nie Znajdę Cię Zostając W Domu

Nie Znajdę Cię Na Parkiecie

Nie Znajde Cię W Nich Z Pewnością

Znajdę Cię Jeśli Będę Kontynuować Życie

Pewnego Dnia


Hej Świecie Słuchasz

Mam Tyle Do Powiedzenia

Wiem Że To Jest Jego Mały Świat Mały Świat

Ale Czasami Nie Mogę Znaleść Swojej Drogi

Jeśli Ja Wiem Ja Wiem To

Morze Zdażyć Się Jakiego Kolwiek Dnia

Tuż Za Rogiem

I Muszę Cię Znaleść Pewnego Dnia


Nie Znajdę Cię Biegając W Rzymie

Nie Znajdę Cię Zostając W Domu

Nie Znajdę Cię Na Parkiecie

Nie Znajde Cię W Nich Z Pewnością

Znajdę Cię Jeśli Będę Kontynuować Życie

Pewnego Dnia


Mogę Cię Znaleść

Mogę Cię Znaleść


Nie Znajdę Cię Biegając W Rzymie

Nie Znajdę Cię Zostając W Domu

Nie Znajdę Cię Na Parkiecie

Nie Znajde Cię W Nich Z Pewnością

Znajdę Cię Jeśli Będę Kontynuować Życie

Pewnego Dnia


Ja Wiem Że Mogę Cię Znaleść

Pewnego Dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz