sobota, 26 listopada 2011

Kasia Kowalska - Ten jeden raz

W swoim życiu niepokorna

Trzymam dystans chowam twarz

Dom wypełnia chłodna cisza

Wspomnienia raz na jakiś czas


Powiedz mi że będzie dobrze

Wmawiaj mi że szczęście mam

Odpędź ciemność chwil zwątpienia

I kochaj jak ten pierwszy raz

Chociaż myśli złe są przy mnie

Chociaż w żyłach płynie strach


Przy tobie wiarę mam

Me oczy mają blask

Nadzieje płoną nam

Że zostaniesz ze mną jeden raz

Ten jeden raz dziś

Ten jeden raz


Me ulice deszcz przykrywa

Stłumiona wstydem ciągle trwam

Czy poczuć ciebie będę godna

Czy nie ma na to żadnych szans

Jak morderca doskonały

Swym milczeniem skręcasz kark


Przy tobie wiarę mam

Me oczy mają blask

Nadzieje płoną nam

Że zostaniesz ze mną jeden raz

Ten jeden raz dziś

Ten jeden raz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz