czwartek, 24 listopada 2011

Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me tłumaczenie tekstu

Nie wiesz jak to wzięłaś

Wiesz tylko co masz

Och, kochanie zostałaś wykradnięta

Przez złodziei I zostałaś złapana

W przednim świetle

W samochodzie

Jesteś gwiazdą


Ubrana jak twoja siostra

Żyjąca jak jędza

Oni nie wiedzą co wyprawiasz

Dziecinko, to musi być sztuka

Jesteś utrapieniem

W walizce

Jesteś gwiazdą


Och nie, nie bądź nieśmiała

Nie musiałaś iść na ślepo

Chwyć mnie, podekscytuj mnie, pocałuj mnie, zabij mnie


Nie wiesz czemu tu jesteś

Wiesz tylko, że chcesz się wycofać

Wierzysz w siebie

Prawie tak bardzo jak wątpisz

Jesteś wielkim przebojem

Ubierasz się w to pospiesznie

Gwiazdo


Och nie, nie bądź nieśmiała

Jest wiele powodów do płaczu

Chwyć mnie, podekscytuj mnie, pocałuj mnie, zabij mnie


Oni chcą byś była święta

Ciągnęliby druta na jednym kolanie

Ale chcą z powrotem swoich pieniędzy

Jeśli będziesz żywą trzydziesto trzylatką

I wykręcisz sztuczki

Ze swoim krzyżykiem

Jesteś gwiazdą


(och dziecinko)


Oczywiście nie jesteś nieśmiała

Nie odmówiłaś miłości

Chwyć mnie, podekscytuj mnie, pocałuj mnie, zabij mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz