czwartek, 24 listopada 2011

Todo mi amor eres tu (Spanish version of I just can't stop loving you) tłumaczenie piosenki

Jak bryza

Twój głos pieści mnie

I pytam ciebie

Skoro świt

Twoja miłość przybywa

i sprawiasz, że jestem szczęśliwy


Znasz mnie dobrze

I wiesz też,

że nikt nie będzie cię kochał tak, jak ja

Sprawiasz, że

pragnę żyć

razem z tobą wiecznie

Twoja miłość jest moim szczęściem


Twój głos mnie wzywa

Jesteś tym, który wygrywa

W moim sercu

Bo jesteś mi pisany

To coś świętego

z twoją pasją


Znasz mnie dobrze

I wiesz też,

że nie mogę zyć bez twojej miłości

I kiedy cię tu nie ma

nie ma tu szczęścia

Moje życie nie będzie już życiem

mnie zostawisz


Jesteś dla mnie wszystkim

Jesteś dla mnie wszystkim

Kiedy cię tu nie ma

Nie ma nikogo kto mógłby ofiarować mi to, co ty

Cóż, jesteś dla mnie wszystkim


Gwieździsta noc

sprawia, że ona mnie kocha

tak jak ja kocham ją


Aż do rana

przyjdziesz a ja będę czekała

z całą moją miłością


Jestem młody, wiem

ale czuję, że

cię kocham i tylko dla ciebie żyję


Znasz mnie dobrze

I wiesz też,

że nie mogę żyć

sin tu amor/ bez twojej miłości


Jesteś dla mnie wszystkim

dla mnie wszystkim

Kiedy cię tu nie ma

Nie ma nikogo kto mógłby ofiarować mi to co ty

Cóż, jesteś dla mnie wszystkim


Jutro zmienimy świat

Zaśpiewamy, o tym, co było

Zażegnamy smutek

To moje życie... i

chcę być razem z tobą


Jesteś dla mnie wszystkim

Jesteś dla mnie wszystkim

Kiedy cię tu nie ma

Nie ma nikogo kto mógłby ofiarować mi to co ty

Jesteś dla mnie wszystkim

Jesteś dla mnie wszystkim

Kiedy cię tu nie ma

Nie ma nikogo kto mógłby ofiarować mi to co ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz