czwartek, 17 listopada 2011

Do To You tłumaczenie piosenki

Czuję potrzebę

Żeby powiedzieć ci

Coś wyjątkowego i prawdziwego

Ale ty nigdy nie słuchałeś

Dałam moje serce tobie

I teraz jestem pełna zdumienia

Co ja kiedykolwiek ci zrobiłam?


Krążyłeś dookoła

Krążyłeś daleko

Kierowałeś mnie na dół

Co mogę powiedzieć?

Czy ty chcesz zostawić mnie samą?

Czy ty chcesz żyć przygnębiony?

Dlaczego złamałeś moje serce?

Jak tamten

Wszystko co chcę wiedzieć to

Co ja kiedykolwiek ci zrobiłam?


Jak nadchodziłeś

Ów do mnie

Złamałeś mi serce

I to było postacią

Żenującą

Jak to się stało

Od przodu od moich przyjaciół


Krążyłeś dookoła

Krążyłeś daleko

Kierowałeś mnie na dół

Co mogę powiedzieć?

Czy ty chcesz zostawić mnie samą?

Czy ty chcesz żyć przygnębiony?

Dlaczego złamałeś moje serce?

Jak tamten

Wszystko co chcę wiedzieć to

Co ja kiedykolwiek ci zrobiłam


Co ci zrobiłam?

Czy kiedykolwiek złamałam twoje serce?

Nie nie nie oh


Krążyłeś dookoła

Krążyłeś daleko

Kierowałeś mnie na dół

Co mogę powiedzieć?

Czy ty chcesz zostawić mnie samą?

Czy ty chcesz żyć przygnębiony?

Dlaczego złamałeś moje serce?

Jak tamten

Wszystko co chcę wiedzieć to

Co ja kiedykolwiek ci zrobiłam?


I

co ja kiedykolwiek ci zrobiłam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz