piątek, 25 listopada 2011

God Part II tłumaczenie tekstu

"Bóg część druga"


Nie wierzę szatanowi, nie wierzę księdze


Ale prawda nie jest taka sama


Bez kłamstw, które on wymyślił


Nie wierzę w sukces


Nie wierzę w bogactwo, ale powinieneś zobaczyć,


Gdzie mieszkam


Ja…ja wierzę w miłość




Nie wierzę w wymuszone wejśćie,


Nie wierzę w porwanie


Ale ilekroć ona mnie mija,


Dzikie myśli uciekają z mej głowy


Nie wierzę w pasmo śmierci, poślizg, ani gangi


Nie wierzę w Uzi, właśnie wypadło mi z ręki


Ja…ja wierzę w miłość




Nie wierzę w kokainę


Mam piłkę tenisową w głowie


Mógłbym Cię pociąć i zmiażdżyć…


Czy słyszałaś co rzekłem?


Nie wierzę im, gdy mówią,


Że nie ma lekarstwa


Bogaci mają się zdrowo, biedni są zawsze chorzy


Ja…ja wierzę w miłość




Nie wierzę w Goldmana


Jego typ to przekleństwo




Przeznaczenie dosięgnie go,


Jeśli ja wpierw go nie złapię


Nie wierzę, że rock and roll


Może naprawdę zmienić świat


Bo on zamienia się w rewolucję,


Która nagle wybuchła


Ja…ja wierzę w miłość




Nie wierzę w lata 60.,


W złoty wiek pop-music


Ty wielbisz przeszłość,


Gdy wysycha przyszłość


Słyszałem piosenkarza w radio


Wczoraj w nocy


Mówi, że chce porzucić ciemności,


Aż się wikrwawią i nastanie dzień


Ja…ja wierzę w miłość




Czuję się jakbym spadał,


Jakbym wirował na kole


Ono zawsze zatrzyma się obok imienia człowieka,


Którego obecność czuję


Ja…ja wierzę w miłość




(dla Johna Lennona)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz