piątek, 11 listopada 2011

Pac's Life tłumaczenie piosenki

[LT Hutton]

Uh oh, uh oh, oh! oh!

Oni nie są na to gotowi

LT Hutton

Snoop Dogg

T.I.

To nowy 'Pac!

Zaczynamy!


[Chris Starr]

Życie Paca

Wszyscy rozmawiają o życiu Paca

(I nawet go nie znasz ziomek)

Co ty wiesz o życiu Paca?

(Co ty wiesz o życiu Paca?)

Wszyscy rozmawiają o życiu Paca

Outlaw, Outlaw


[Tupac]

Pięciokrotnie postrzelony, czarnuchy knują by go zabić

Nigdy nie wyobrazili sobie, że ten sam czarnuch sprzedał 5 milionów płyt

Atakował listy przebojów jak szalony, nic innego jak hity

Sprawy sądowe sprawiły, że musiał spotykać się z różnymi idiotami

Unikanie policyjnych samochodów, zobacz jak daleko zaszliśmy

Wyobraź sobie wywalonego ze szkoły średniej ucznia

Który jeździ Rolls-Roycem

Dom pełen radości, zioła i alkoholu

Gdy problem usiłuje mnie znaleźć, nie potrafi

Nigdy nie wyobrażałem sobie, że będę żył dłużej niż 21 lat

Myślałem, że będę siedział w pudle, palił crack lub leżał w rowie

Bądź co bądź boli widzieć zmianę

Która przychodzi ze sławą

Wystrzegaj się plotek w tych głupich zabawach (zabawach)

Do wszystkich skurwysynów obgadujących mnie, dlaczego w tą noc

Wszyscy dali się porwać Życiu Pac'a?


Do wszystkich czarnuchów

Pieprzących o moim życiu

Pilnujcie swojego własnego pierdolonego interesu


[Chris Starr & Snoop Dogg]

Życie Paca

Wszyscy rozmawiają o życiu Paca

(I nawet go nie znasz ziomek)

Co ty wiesz o życiu Paca?

(Co ty wiesz o życiu Paca?)

Wszyscy rozmawiają o życiu Paca

Outlaw, Outlaw


[Snoop Dogg]

Gdy pierwszy raz się spotkaliśmy

Nie mieliśmy zamiaru zostawać ziomkami

Ale w krótkim czasie stałeś się nim dla mnie

Pokazałeś mi jak zwijać blanty

Razem balowaliśmy

Żyłem w przybudówce w Wilshire

Mój mały kuzyn Daz podrzucił ci kilka bitów

To były czasy Outlawz, Dogg Pound, Death Row

Nagrania, które tworzyliśmy, porywały całe miasto

Snoop Dogg i Dr. Dre, a teraz mamy Paca, wydawało mi się, jakbym był schlany

Pamiętam jak powiedziałem Suge'owi, żeby cię do nas ściągnąć

I wiedziałeś, ze byłem prawdziwy

Bo przestałem myśleć o sobie i skierowałem moje oczy na ciebie

I staliśmy się tymi, na których najczęściej polowano

Razem byliśmy dwoma najbardziej poszukiwanymi w Ameryce

Stosunki między nami były prawdziwe

Chcesz wiedzieć skąd znam życie Paca?

Znam je, bo Pac był moim przyjacielem


[Chris Starr & Snoop Dogg]

Życie Paca

Wszyscy rozmawiają o życiu Paca

(I nawet go nie znasz ziomek)

Co ty wiesz o życiu Paca?

(Co ty wiesz o życiu Paca?)

Wszyscy rozmawiają o życiu Paca

Outlaw, Outlaw


[T.I.]

Co jest, Pac

Tak, wiem, że mieliśmy okazji się spotkać

Ale znamy tych samych ludzi, więc musimy pogadać

Ty pierwszy mnie nauczyłeś, że udający czarnuch nie powstrzyma gangstera

A to całe gówno, przez które przechodziłeś, wiele dla mnie znaczy

Obserwowaliśmy ich zamykających cię za nic, wstyd było to oglądać

Wiesz, że historia lubi się powtarzać, zrobili to samo mnie

Trzymam się z prawdziwymi czarnuchami, to jest droga istnienia

Mówią do mnie głośno, bez kontroli, chcą mnie zabić

Więc wyjmuję go z mojej kieszeni, niech się dzieje co chce, widzisz

A teraz oni wszyscy na sali rozpraw mnie obwiniają

Widzisz, nie żyjemy tym samym życiem, ale reprezentujemy tą samą walkę

Siła dla prawdziwych czarnuchów, śmierć palantom

Kasa ponad dziwki, musisz wiedzieć, że właśnie za to cię kochają

Śmierć lepsza niż hańba, nigdy nie rozmawiaj z tajniakami

Żyjemy tymi samymi zasadami, tylko, że ja bez tatuaża

Jesteśmy tym samym typem wybuchowego faceta


[Chris Starr & Snoop Dogg]

Życie Paca

Wszyscy rozmawiają o życiu Paca

(I nawet go nie znasz ziomek)

Co ty wiesz o życiu Paca?

(Co ty wiesz o życiu Paca?)

Wszyscy rozmawiają o życiu Paca

Outlaw, Outlaw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz