środa, 16 listopada 2011

Depeche Mode - I Feel You tłumaczenie

CZUJĘ CIĘ


Czuję Cię

Twoje słońce to rozpala

Czuję Cię

Wewnątrz mojego umysłu

Zabierasz mnie tam

Zabierasz mnie gdzie

Nadchodzi królestwo

Zabierasz mnie do

I prowadzisz przez Babilon


Oto poranek naszej miłości

Oto świt naszej miłości


Czuję Cię

Twoje serce to śpiewa

Czuję Cię

Radość jaką to przynosi

Tam gdzie czekają niebiosa

I ich złote bramy

I znów spowrotem

Zabierasz mnie

I prowadzisz przez zapomnienie


Oto poranek naszej miłości

Oto Swit naszej miłości


Czuję Cię

Twoja drogocenna dusza

I ja jesteśmy jednym

Czuję Cię

Twoje wschodzące słońce

Moje królestwo nadchodzi


Czuję Cię

Każdy Twój ruch

Czuję Cię

Każdy Twój oddech

Tam gdzie anioły śpiewają

I rozpościerają swe skrzydła

Moja miłość jest najmocniejsza

Zabierasz mnie do domu

Do tronu chwały

Już niedługo


Oto poranek naszej miłości

Oto świt naszej miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz