poniedziałek, 27 lutego 2012

The Change tłumaczenie piosenki

Myślałam, że byłam silna
Znam słowa, które chcę powiedzieć
Zamarznięta w swym miejscu
Pozwalam, by ten moment wymknął się

Krzyczałam z wnętrza
I wiem, że czujesz ból
Czy słyszysz mnie, czy słyszysz mnie?

Powiedz, że to koniec, tak, to koniec
Jednak, mimo wszystko, potrzebuję Cię
Powiedz, że mnie kochasz, lecz to nie wystarcza

Zwykłam nigdy nie kłamać
Jednak nie jestem już tą dziewczyną, którą myślałeś, że znasz
Im więcej jestem z Tobą
Tym bardziej jestem samotna

Krzyczałam z wnętrza
I wiem, że czujesz ból
Czy słyszysz mnie, czy słyszysz mnie?

Powiedz, że to koniec, tak, to koniec
Jednak, mimo wszystko, potrzebuję Cię
Powiedz, że mnie kochasz, lecz to nie wystarcza

Nie to, że jestem taka inna
Nie to, że nie widzę umierającego światła, tego czym byliśmy
Jak mogłabym Ci wybaczyć?
Zmieniłeś się, a ja jestem kłamcą po Twojej stronie
I jestem bliska utracenia zmysłów

Gdyż krzyczałam z wnętrza
I wiem, że czujesz ból
Czy słyszysz mnie, czy słyszysz mnie?
Marzyłeś jeżeli myślałeś, że
Wciąż do Ciebie należę
Umieram, ponieważ okłamuję samą siebie

Powiedz, że to koniec, tak, to koniec
Jednak, mimo wszystko, potrzebuję Cię
Powiedz, że mnie kochasz, lecz to nie wystarcza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz