środa, 29 lutego 2012

Heart of mine tłumaczenie tekstu

Moje serce

Wciąż bądź

Możesz bawić się ogniem

Ale zapłacisz rachunek

Nie pozwól mu się dowiedzieć

Nie pozwól mu wiedzieć, że go kochasz

Oh, nie bądź głupie, nie bądź ślepe

Moje serce


Moje serce

Wróć do domu

Nie masz powodu by błądzić

Nie masz powodu by się włóczyć

Nie pozwól mu zobaczyć

Nie pozwól mu widzieć, że go potrzebujesz

Oh, nie pchaj siebie po linii

Moje serce


Moje serce

Wróć tam gdzieś było

Jedyny z Tobą problem

Jest wtedy gdy pozwalasz mu wkroczyć

Nie pozwól mu usłyszeć

Nie pozwól mu słyszeć gdzie zmierzasz

Oh, jestem tak zmęczona supłami które oślepiają

Moje serce


Moje serce

Tak podstępne i pełne przebiegłości

Daję Ci cal

A Ty bierzesz milę

Nie pozwól sobie upaść

Nie pozwól sobie na potknięcie

Oh, odsiedź krok, nie popełniaj zbrodni

Moje serce


Moje serce..

Oh, oh , oh

Moje serce..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz