czwartek, 16 lutego 2012

Dangerous tłumaczenie tekstu piosenki

Sposób w jaki przyszła do tego miejsca

Wiedziałem dobrze wtedy i teraz

Było coś innego w tej dziewczynie


To jak się poruszała,

Jej włosy, jej twarz, jej figura

Boskość ruchu


Gdy weszła sztywno do pokoju

Poczułem aurę

Jej obecności

Każda głowa się odwróciła

Czując namiętność i ?


Dziewczyna była przekonująca

Dziewczyna której nie mogłem zaufać

Dziewczyna była zła

Była niebezpieczna


Nigdy nie wiedziałem

Ale chodziłem po linie

Chodź ze mną

Mówię że nie mam czasu

Ona na to „nie udawaj że nie mamy"

Rozmawiamy przez telefon

Moje kochana płakała

Zostawiła mnie tu samego


Ona jest niebezpieczna

Dziewczyna jest niebezpieczna

Wzięła moje pieniądze

Zmarnowała mój czas

Możesz mówić do mnie kochanie

Ale nie jesteś dla mnie tak cholernie dobra


Podeszła do mnie ?

Z oczami pełnymi pożądania

Wpadłem w pułapkę jej osoby

Pajęczyna grzechu

Dotyk, pocałunek

Szept miłości

Byłem w punkcie bez powrotu

Głęboko w ciemności szaleńczej namiętności

Poczułem się porwany przez pożądanie

Nieludzko dziwny

Dziewczyna była przekonująca

Dziewczyna której nie mogłem zaufać

Dziewczyna była zła

Była niebezpieczna


Nigdy nie wiedziałem

Ale żyłem na próżno

Zawołała: mój dom

I powiedziała: wiesz jak się nazywam

Nie udawaj

Nigdy wcześniej mi tego nie zrobiłeś

Z łzami w oczach

Moja kochana odeszła



Ona jest niebezpieczna

Dziewczyna jest niebezpieczna

Wzięła moje pieniądze

Zmarnowała mój czas

Możesz mówić do mnie kochanie

Ale nie jesteś dla mnie tak cholernie dobra

Niebezpieczna

Ta dziewczyna jest niebezpieczna

Muszę modlić się do Boga

Bo wiem jak pożądanie może oślepiać

Jest namiętność w mojej duszy

Ale nie jesteś cholerną kochanką

Moją przyjaciółką


Wtedy to się stało

Dotknęła mnie

Ustami obcej kobiety

Kapiące jak plaster miodu

A jej usta były bardziej płynne niż olej

Ale jej inny duch i słowa

Były ostre jak

Obosieczny miecz

Ale kochałem to

Bo jest to niebezpieczne

Nie mogę spać sam tej nocy

A moja kochana tej nocy mnie zostawiła

Nie dam sobie rady aż to wszystko będzie w porządku

Ty i Twoja manipulacja

Ranisz, moja kochana


Ona jest niebezpieczna

Dziewczyna jest niebezpieczna

Wzięła moje pieniądze

Zmarnowała mój czas

Możesz mówić do mnie kochanie

Ale nie jesteś dla mnie tak cholernie dobra


Niebezpieczna

Ta dziewczyna jest niebezpieczna

Muszę modlić się do Boga

Bo wiem jak pożądanie może oślepiać

Jest namiętność w mojej duszy

Ale nie jesteś cholerną kochanką

Moją przyjaciółką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz