czwartek, 23 lutego 2012

Speechless tłumaczenie piosenki

Bez Słów


Sprwaiłeś

Sprwaiłeś

Sprwaiłeś

Sprawiłeś że jestem bez słów


Kiedy byłeś dzieckiem

Czekałam na ciebie cały dzień

Czekałam byś użył klucza

Który otwiera me miejsce

Moje serce zaczyna drżeć

Kiedy słyszę twe kroki

Zamek otwarty, klamka przekręcona

Pojawia się twa twarz


Wydaje mi się że wariuję

Doprowadzasz mnie do szaleństwa kiedy kochamy się przy świecach całą noc

Wydaje się tak dziwne tak zwariowane być w twym świecie

Zatracona w twych ramionach

Sprwaiłeś!


Sprwaiłeś

Sprwaiłeś

Sprwaiłeś

Sprawiłeś że brak mi słów


Leżymy tak blisko

Czuję twą skórę ocierającą się i dotykającą mnie

Tylko pot pomiędzy nami

Czuję jak mnie całujesz i zadowalasz

Masuję twe plecy

Całuję twą szyję

Wiem że kochasz kiedy się tak dotykamy

Czuję że mnie potrzebujesz

To takie fajne uczucie

To takie fajne uczucie


Wydaje mi się że wariuję

Doprowadzasz mnie do szaleństwa kiedy kochamy się przy świecach całą noc

Wydaje się tak dziwne tak zwariowane być w twym świecie

Zatracona w twych ramionach

Sprawiłeś!


Sprawiłeś

Sprawiłeś

Sprawiłeś

Sprawiłeś że brak mi słów


Tak, tak, tak

Tak, tak, tak

Bez słów to wszystko co mogę powiedzieć

Tak, tak, tak,

Wszystko co mogę powiedzieć

Tak, tak, tak, tak


Pocałuj mnie

Przytul mnie

Sprawiłeś

Że brak mi słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz