wtorek, 14 lutego 2012

Heavy Cloud No Rain tłumaczenie piosenki

Ciężkie chmury, deszczu ani kropli


Zaraz po wiadomościach

Przełączyłem na prognozę pogody

Potrzebowałem łagodnego deszczu

By zmył mój smutek

Prezenter pogody na próżno patrzył na mapę

Ciężkie chmury, lecz deszczu ani kropli


Dawno temu, za panowania Ludwika XVI

Na dworze najważniejszy był król

Miał najbardziej błękitną krew

Jaką kiedykolwiek widzieli

Kiedy król przywitał się z gilotyną

Nadwornemu astrologowi zabrakło tchu

Myślał, że może deszcz opóźni śmierć króla

Na próżno jednak patrzył w niebo

Ciężkie chmury, deszczu ani kropli


Ziemia popękała, a rzeka wyschła

Wszystkie zboża umierały w czasie żniw

By ocalić farmę przed wekslami bankierów

Rolnik wyciągnął księgę z jakąś starą magią

Wypowiedział zaklęcie i przyrządził napój

W noc świętojańską

W bladym świetle księżyca

Zabił cętkowane cielę

Na próżno jednak modlił się do nieba

Ciężkie chmury, deszczu ani kropli


Ciężkie chmury, deszczu ani kropli

Słońce nie zaświeci nim chmury nie przejdą

Chmury nie rozwieją się

Nim nie wykonają swej pracy

I każdego ranka słyszysz, jak się modlę

Och, żeby tylko dzisiaj popadało


Spytałem moją ukochaną

Czy nie znalazłby się jakiś sposób

Odparła, że zachowa swoją miłość

Na deszczowy dzień

Na próżno więc patrzę w niebo

Ciężkie chmury, deszczu ani kropli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz