wtorek, 14 lutego 2012

Towards Babylon tłumaczenie piosenki

Leviatanie!

Odwiecznie Twe moce szaleją wewnątrz

Jestem odrodzony

Oczyszczony

W palących ogniach Sodomy

Przez moce Bogów

Obudż potężną wole

Która powinnaprowadzić mnie przez wieczność

Jedyny Bezoblicza!(Kurde, cięzko to przetłumaczyć...)

Pomścij moją krzywde

Zmaterializuj moją najwyższą wole

Poza wszystkimi legendami i mitami

Poprzez sztuke wysłannik besti

Unicestwi królestwo ponad

Pomnażając potęge poniżej


Solo: Nergal


" Dajcie nam ciało "!

" Dajcie nam wole " Rozkazuje!

Lordzie Dumuzi

NIeskalane bóstwo!

Twoja sztuka słońce

W kierunku światła nie czuj wstydu

Ia Asag!

Na zawsze powinneś trwać


Płone w zwycięstwie

Masakrując przeciwnika

W bitwie którą już wygrałem

Przywołuje was

Bracia z nasienia Arimana

Wy wzbudziliście we mnie wszystkie istnienia

Przybądzcie Wszyscy w Jednym

Wskrzeszeni

Silniejszym niż śmierć staliście się

Cofnijcie moją śmierć

Oddajcie cześć memu powrotowi

Tym razem by rządżić jako Bóg pomiędzy ludżmi


Solo: Nergal


" Dajcie nam ciało "!

" Dajcie nam wole " Rozkazuje!

Lordzie Dumuzi

NIeskalane bóstwo!

Twoja sztuka słońce

W kierunku światła nie czuj wstydu

Ia Asag!

Na zawsze powinneś trwać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz