poniedziałek, 13 lutego 2012

Every Rose Has Its Thorn tłumaczenie tekstu

Każda róża ma swój cierń

Oboje wciąż leżymy w milczeniu
W środku nocy
Chociaż oboje leżymy razem, blisko siebie
Czujemy się oddaleni od siebie, jak dzielą nas mile

Czy coś powiedziałam, czy coś zrobiłam
Nie wypowiedziałam moich słów prawidłowo
Przecież nie chciałam Cię zranić
Przecież próbowałam
Ale myślę, że właśnie dlatego mówią

Każda róża ma kolec
Tak jak każda noc ma swój świt
Tak jak każdy kowboj śpiewa swoją smutną, smutną piosenkę
Każda róża ma kolec

Tak to wygląda
Słucham naszej ulubionej piosenki
Grającej w radiu
Słyszę jak DJ mówi gra miłości łatwo przyszła i łatwo poszła
Ale wątpię, czy on wie
Czy kiedykolwiek tak się czuł
I wiem, że będziesz tu, właśnie teraz
Jeśli pozwolę Ci jakoś na to
Tak przypuszczam

Każda róża ma kolec (każda róża x3)
Tak jak każda noc ma swój świt
Tak jak każdy kowboj śpiewa swoją smutną, smutną piosenkę
Każda róża ma swój cierń

Choć to była teraz chwila
Cały czas czuję tyle bólu
Jak nóż, który tnie twoje gojące się rany
Ale blizny pozostaną bliznami

Każda róża, każda róża, każda róża ma kolec

Wiem, że mogłam ocalić miłość tej nocy
Gdybym wiedziała co powiedzieć
Zamiast stanowić miłość
Oboje stworzyliśmy dwie odseparowane drogi

A teraz słyszę, że znalazłeś sobie kogoś nowego
I że to nigdy dla Ciebie tyle nie znaczyło
Usłysz moje łzy głęboko na dnie
I zobaczysz jak ranisz mnie, niczym nóż

Każda róża ma kolec
(każda róża, każda róża, każda róża)
Tak jak każda noc ma swój świt
Tak jak każdy kowboj śpiewa swoją smutną, smutną piosenkę
Każda róża ma kolec
Tak, to prawda

(ten tekst jest prawidłowy) *ika XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz